Re: [BOG] Vi starter i weekenden

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Lad lige andre end os ni komme med - indtil videre kan

Hvor får du det tal fra? Antallet af folk der er tilmeldt postlisten? De tal
kan formodes at være intetsigende, jeg læser alt andet end sslug.announce som
nyhedsgrupper, og jeg er sikkert ikke den eneste der benytter mig af den
mulighed.
Jeg er helt enig i at der kan være en pointe i at vente et par dage med at
starte diskussionerne, så folk når at finde listen/gruppen, men at sige noget
om hvor mange der allerede er, det er miningsløst.
(Det her udfald er egentlig ikke specielt rettet mod Peter, han er ikke den
eneste der af og til forsøger at udtale sig om hvor mange der læser en given
liste.)

> I se på forslag til split som Hans har lagt på
> http://www.sslug.dk/linuxbog/split/

Det vil jeg forsøge at få tid til, men jeg forsøger også at få lavet noget
fagligt, og få tjekket nogle ord til ordlisten, det kunne I andre jo også
passende bruge de næste par dage til, indtil det går rigtig løs her. (Ikke at
det burde være en grund til at stoppe med at tjekke ord.)

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!