Re: [BOG] Formål med listen

Fra: Peter Toft <sslug@sslug>

> Er det ikke ok at vi også diskuterer artikler som en
> eller flere af os laver og som vi kan hjælpe til med at
> gøre bedre (ok det betyder så også at den er
> "offentlig" - hrm)

Jeg synes, vi skal nøjes med bog/bøgerne og lade artikler
køre på MISC eller PR.

Artikler kan måske komme med i et af kapitlerne senere
hen, men jeg synes vi skal hold fokus på bøgerne her.

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45
Nøddelunden 110           Linux-rådgivning,        Email:   sslug@sslug