Re: [BOG] ADSL opkobling, DocBook oversættelse.

   Tak for reaktioner. Jeg blev da meget nysgerrig og glad
for at høre, at det går på RedHat 8.0 out of the box. Nu
har jeg så prøvet ...

On Thu, 20 Feb 2003 10:45:17 +0100
"Michael Rasmussen" <sslug@sslug> wrote:

> Det sjove er, at jeg ikke gør noget specielt:-) jeg har ikke været
> inde og ændre på noget i standardindstillingen, så måske er det
> afledede virkninger fra andre programmer i ser? Nyere version af Tex
> etc. Måske har det også betydning, at jeg har en frisk installation
> på min arbejdstation, da den er ny; altså ingen opgradering.
> --

Ja jeg får en bog.pdf ud af at køre

cd /home/docbook
tar -xzkf linuxbog-sikkerhed-2.5.png.tar.gz
tar -xzkf linuxbog-sikkerhed-2.5.sgml.tar.gz
cd sikkerhed
docbook2pdf bog.sgml
sleep 30  ## Nåja, altså, giv tid.
ls -l bog.pdf
-rw-r--r--    1 root     root       728625 Mar  3 18:56 bog.pdf

acroread bog.pdf

# Så får man den "op på skærmen", så at sige, og ser en nydelig
tryksag, som imidlertid mangler lidt afpudsning.

Jeg har jo ikke kørt vores geniale script for indexering, så der
er ikke nogen sidetal i index og ikke nogen bookmarks/navigations-
indholdsfortegnelse.

Men! Man kan godt muse-klikke på linierne i indholdsfortegnelsen,
det er da altid noget.

Hvis i vil se en kopi, så har jeg lagt en på
http://www.d-axel.dk/pub/linuxbog-sikkerhed/linuxbog-sikkerhed.pdf

  /donald

--
http://d-axel.dk -- linux works for me.