Billeder ind i .pdf fil

   Billeder i linuxbog/unix/bog.sgml
   ---------------------------------

   Ak. Desværre ligner problemet med billederne i .pdf filer
ud fra sgml filer det, som vi har set tidligere, og som jeg
har lokaliseret til at være en fejl med convert og ghostscript
ændringer fra version 5.50 til 6.52, 7.05 o.s.v.

   Desværre kan jeg ikke sige mere, jeg ved ikke, om der er en
work around eller indstilling, som man skal bruge for at få det
til at virke. RedHat konfiguratorerne giver ikke gratis support,
og jeg har ikke tidligere kunnet finde hjælp via google eller
newsgrupper.

   Jeg har en installation, som er min egen opdaterede version
af RedHat 7.2 med egne sikkerhedspatch og kerne. D.v.s. det egentlig
kun er libc, som er den oprindelige RedHat /lib/libc-2.2.4.so

   På den kører jeg en ghostscript-5.50 fra en RedHat 6.2.

   Nu prøver jeg at lave en strace for at finde alle filer,
som skal bruges, og alle pakker, som de kommer fra (det kommer
nok til at tage nogle timer her i week-enden) og så lægger jeg
de pakker, som skal bruges, i et dir kaldet

     http://d-axel.dk:/pub/sslugbog

   OBS!! Det er KUN en 128kbit linie, venligst
lad være med at downloade den flere gange. Hent og save, please!

   Foreløbig ligger der nu en RedHat-6.2:/ghostscript-5.50-1.i386.rpm
med tilhørende fonte, og en lidt nyere pakning fra RedHat-7.0, men
altså samme version (man og doc har forskellig path).

   Jeg kan se, at der har været nogen og hente de første
resultat af docbook2pdf. Jeg har ikke fået nogen reaktioner
men vil altså lige benytte lejligheden til at understrege,
at det var et prøveeksemplar, som var meget mangelfuldt, og
nu er den slettet. Se nyeste version URI ovenfor.

   Der ligger altså ikke nogen resultatfil fra en kørsel
out of the box på RedHat-8.0 mere.

   Hilsener/Donald

   P.S. Tilbagemeldinger ønskes!
Hvis nogen prøver at installere går det garanteret galt (jeg har for
mange særegne små ting) men skriv mail, så retter vi tingene til, så
de bliver mere generelle!

--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://129.142.192.25