Re: [BOG] Planer og tanker

On Fri, 7 Mar 2003 22:57:13 +0100 (CET)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> http://www.knopper.net/knoppix/index-en.html

Det ser rigtig godt ud. Det støtter jeg (når jeg er færdig
med fil-finding til bog-oversættelser!)

>  Man tager Knoppix og så laver man server-systemer
>  f.eks. en Bugzilla eller andre server-applikationer
>  som er en dræber at sætte op - da det hele kommer ind
>  fra cd'en og starter op med database på enten floppy
>  eller lign, så er det liiiidt sejt :)

Så du siger at det er ret svært at sætte Bugzilla op MEN
med denne her KNOPPIX går det som en leg?

Det lyder a la "Dachstein" router på en floppy - det fungerer
faktisk også ret godt. I dag køber man bare en router til næsten
ingen penge, så det er jo ikke så interessant mere.

Fra LinuxFormat (engelsk blad med masser af teknik) har jeg
en "DemoLinux" (dec.2002), som fungerer som kontorplatform
uden at man har en harddisk. Man kan godt installere den på
en harddisk og man opnår bedre performance. Var det noget?
Jeg tager den med på Søndag (man er jo næsten nødt til at
komme!)

/Donald

--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://129.142.192.25