Re: [BOG] Planer og tanker

On Fri, 7 Mar 2003, donald_j_axel wrote:

> Det ser rigtig godt ud. Det støtter jeg (når jeg er færdig
> med fil-finding til bog-oversættelser!)

> Så du siger at det er ret svært at sætte Bugzilla op MEN
> med denne her KNOPPIX går det som en leg?
>
> Det lyder a la "Dachstein" router på en floppy - det fungerer
> faktisk også ret godt. I dag køber man bare en router til næsten
> ingen penge, så det er jo ikke så interessant mere.

Ok - her er lidt mere historie om baggrunden. En af
mine venner på Nokia er *VILD* med Knoppix. Han er så
vild med den at han har sat sig ind i hvordan alt
virker "deep down". Han kan hacke Knoppix til alt nu.
Han fandt ud af at nogle Mozilla gutter laver en ny
server-orienteret Knoppix. Jeg gætter på at vi kan
forvente noget sejt derfra :)

> Fra LinuxFormat (engelsk blad med masser af teknik) har jeg
> en "DemoLinux" (dec.2002), som fungerer som kontorplatform
> uden at man har en harddisk. Man kan godt installere den på
> en harddisk og man opnår bedre performance. Var det noget?
> Jeg tager den med på Søndag (man er jo næsten nødt til at
> komme!)

Glimrende

-Daddy, why do those people have to use Microsoft Windows?
-Don't stare, son; it's not polite.