Re: [BOG] Mandrake 9.0 kan oversætte bøgerne

On Sat, 8 Mar 2003 09:25:19 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Der er lige en historie med at generere: magic.sgml og et par andre
> filer der skal flyttes fra faelles-filer + billederne skal manuelt
> kopieres bagefter.

   Ah! det glæder mig at det går på Mandrake. Hvordan ser billederne
ud? Kan de se, om det er pdfjadetex eller om det er dvi2pdf - metoden?

   Jeg er meget nysgerrig efter at vide, hvordan du er kommet frem
til x.eps billede-filer. Er det ImageMagick? Eller en anden? (Jeg
kan ikke finde ud af, om ImageMagick dependencies i RH er rigtige
og hvad den egentlig gør, hvilke libraries den deler med andre pakker
etc. - problemet er dårlig billedkvalitet efter "convert".)

   Hilsener
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://129.142.192.25