Re: [BOG] Mandrake 9.0 kan oversætte bøgerne

Det er virkelig flot, det kan bruges. Jeg tror ikke,
at det kan blive bedre (forklaring følger).

On Saturday 08 March 2003 12:58, Jesper Krogh wrote:
> Den knækker ikke URL'er der er for brede til siden.
> Den scalerer ikke billeder der er for brede, se evt. side: 25 i:
> http://linuxsystems.dk/bog/bog.pdf

I første omgang kan man måske anbringe URL-er i fodnoter
eller i paragraffer for sig selv.

Men det er da rigtigt, at der er nogle fejl der.

Jeg checker senere mere grundigt om de gamle værktøjer
har lignende fejl, men i første omgang:

Det har noget at gøre med, at man ikke må knække en URL.

Linier, som ikke må knækkes, skal skriveren selv sørge
for ikke er for lange. Sammenlign kodeeksempler i andre
bøger, fx. "Start en subshell på kommandolinien"
afsnit 2.7.5, lige før afsnit 2.7.6
side 41 i "Friheden til at Lære Unix"

--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk