Re: [BOG] Bøgerne er for RedHat specifikke

I sslug.bog, skrev Brian Josefsen:
>  Jeg syntes det er ved at være et problem at bøgerne er skrevet for
>  specifikt til redhat. Ofte er der henvisninger til at man skal downloade
>  en rpm, når man blot burde sige man bør hente pakke x.y.z. ikke .rpm .deb
>  .tgz. Ligeså er det tåbeligt at man siger installer med rpm -i. Det er
>  bare min mening, men ofte når man taler med folk der ikke er med i sslug,
>  så svarer de at det er ved at være en RH support gruppe. Det syntes jeg er
>  trist, jeg syntes at alle distributioner har sine kvaliteter, og Redhat
>  har mange, men folk skal ikke føle at de gør noget forkert ved at bruge
> [...]

Man burde være konsekvent og skrive, "for at dette virker skal pakken
XXXX være installeret" hvor man så i et generelt kapitel beskriver de
forskellige installations metoder .deb .rpm .tgz .tar.gz etc.

>  PS: Når alle nntp postings ud som mails også ?

Yeps

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug