Re: [BOG] Bøgerne er for RedHat specifikke

"Brian Josefsen" <sslug@sslug> writes:

> Jeg syntes det er ved at være et problem at bøgerne er skrevet for
> specifikt til redhat. Ofte er der henvisninger til at man skal downloade
> en rpm, når man blot burde sige man bør hente pakke x.y.z. ikke .rpm .deb

Det er bare at gå igang fra en ende af og tilføje oplysninger om andre
distributioner. Jeg tror at Peter Toft og de andre med de rette
commit-bits vil glæde sig over at får tilføjet samme detaljegrad for
andre distributioner.

Det er klart at der er et problem, men det løses ikke ved at fjerne
information, men ved at tilføje mere information. Og det gøres altså
bedst af folk der bruger den pågældende distribution.

Det kan så være at vi på et tidspunkt må tage op til overvejelse
hvordan den distributionsdetaljerede information skal præsenteres når
der skal stå for 3-4 distributioner, men den tid den sorg.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html