Re: [BOG] Bøgerne er for RedHat specifikke

On Sun, 9 Mar 2003, Brian Josefsen wrote:

> Hej
>
> Jeg syntes det er ved at være et problem at bøgerne er skrevet for
> specifikt til redhat. Ofte er der henvisninger til at man skal downloade
> en rpm, når man blot burde sige man bør hente pakke x.y.z. ikke .rpm .deb
> .tgz. Ligeså er det tåbeligt at man siger installer med rpm -i. Det er

I øvrigt er RPM den måde Linux Standard Base peger på
http://www.linuxbase.org/spec/gLSB/gLSB/swinstall.html

Jeg aner ikke hvad Debian har tænkt sig at gøre med dette.

 The UNIX Guru's View of Sex:
 # unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep