Re: [BOG] Bøgerne er for RedHat specifikke

> Det er klart at der er et problem, men det løses ikke ved at fjerne
> information, men ved at tilføje mere information. Og det gøres altså bedst
> af folk der bruger den pågældende distribution.

Jeg tror faktisk at problemet løses bedst ved at (fjerne information) sige at
man skal installere pakken xyz, og så pege på et generelt afsnit der beskriver
hvordan man gør det under de forskellige distroer. Men hvis der er specifikke
problemer under en given distro med en given pakke man er bekendt med kan man
jo nævne dette.

Med venlig hilsen Preben

--
In politics stupidity is not a handicap