Re: [BOG] Mandrake 9.0 kan oversætte bøgerne

   Den bog.pdf, som jeg har hentet på nedenstående URI
er så god så god.

   Bagateller, som kan løses.

   Som Jesper skriver i dialog med Brian Josefsen
så skal vi ikke være RedHat specifikke. Når jeg prøver
at finde ud af, hvad det egentlig er for pakker, mandrake
bruger, så tænker jeg skam også på ikke at blive for
Mandrake specifik.

   Kan vi få output fra en kommando i stil med nedenstående:

      rpm -qf $(whence db2pdf)

 ... så vil det være en begyndelse til at finde ud af, hvor
den herlige Mandrake opsætning har sine rødder.

   hilsener/Donald

---
Dagens Citat:

NU skal vi altså have styr på en generel docBook installation!

                                              - Peter Toft
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk