Re: [BOG] Bøgerne er for RedHat specifikke

On Sun, Mar 09, 2003 at 10:55:31PM +0100, Peter Makholm wrote:

> Det er ikke helt nok for pakken xyz hedder noget forskelligt fra
> distribution til distribution.

Hvad så med at angive det versionsnummer programmet minimum skal have. Det
er (ofte) ens for forskellige distributioner. Hvis så der er forskelle
(f.eks. redhat's gcc2.96) kan man gøre opmærksom på det.

> Men jo, hvordan man basalt set
> installerer en pakke bør være generaliseret ud i selvstændige afsnit

og hvor man finder en pakke udfra et navn og et versionsnummer.

Mvh. Mads Sejersen