Re: [BOG] Mandrake 9.0 kan oversætte bøgerne

On Sun, 9 Mar 2003 20:45:34 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Mandrake har ikke whence men er det dette du søger:
> sslug@sslug jesper]$ rpm -qf $(which db2pdf)
> docbook-utils-pdf-0.6.11-1mdk
> sslug@sslug jesper]$

Tak for hjælpen. Forklaring fundet:

Det var godt. Det *er* altså de samme programmer.

Så derfor prøvede jeg igen igen db2pdf - dog først efter
at have linket billedfilerne til directory med alle
sgml sourcefilerne (herunder bog.sgml).

Første gang gik programmet af en eller anden grund i
stå. (Maskinen er vel deterministisk, ikke?) men
anden gang huskede jeg at ændre magic.sgml til at
indeholde ordet png i stedet for .eps

Så, man kan nemt blive lidt flov i denne her situation,
men altså nej, det vil jeg slet ikke blive.

Så altså, script db2pdf kører fint.

man db2pdf lister dependencies, lad os håbe det hele
er med.   Jeg har som tidligere nævnt lagt nogle kopier
på d-axel.dk:/pub/sslugbog (som jeg vil checke igen)

Så nu har vi snart en versions uafhænig pakke.

   /hilsener
   Donald