Re: [BOG] Mandrake 9.0 kan oversætte bøgerne

On Monday 10 March 2003 22:52, you wrote:
> Kan du lave stikordsindeks i PDF-bogen?

Ja. Det er *så* godt:

      http://d-axel.dk/pub/sslugbog/unixbog-rhax-db2.pdf

Filenavnet skulle afspejle at det altså ikke er en
redhat 7.2 mere, men min opdaterede hackede RH-version,
og at jeg har brugt db2pdf i stedet for mit eget script.

Derved undgås convert/ImageMagick/ghostscript.

Jeg lover skyndsomst at sætte en rh8.0 i gang på samme
betingelser.

/hyg
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk