Re: [BOG] Planer og tanker

I sslug.bog, skrev Peter Toft:

Kender i fornemmelsen af at man bare har misset noget.. nå jeg opdagede
først denne tråd da jeg skulle kigge på ny test af monharc.

>  Forbedring af unix+friheden
> ===========================
>  Jesper Krogh har en god ide - at få koblet sslug-novice
>  input til en systematisk opdatering af UNIX-bogen og
>  installationsbogen. Det kræver nok et par folk som går
>  sammen om at lave et koordineret bagholdsangreb på den
>  ide sammen med Jesper.

Jeg snakkede med Jacob om det på LinuxForum også, han lød også somom det
var en udemærket ide, hvad siger folk generelt.

Ideen var at vi prøvede systematisk at gå ( nok med UNIX ) bogen
igennem i passende bidder og når vi startede på et kapitel smed vi en
mail noget lig:

-------
Forslag og rettelser til http://sti/til/bog

I denne periode ( fra xxx til yyy ) opdaterer vi bogen "bog" og vil
derfor meget gerne have input og kommentarere til hvordan denne kan
gøres bedre.

Derfor, er der ting som du har læse i "bog" som du ikke forstår, så lad
os endeligt høre om det. Ligeledes hvis der er ting som du syntes bliver
forbigået for nemt.

Skriv på sslug-bog med input, det er ikke et krav selv at kunne komme
med færdig SGML kode, men blot input til forbedring af bøgerne er meget
velkommen.

---

eller noget i den stil. Jeg havde nok mest tænkt mig at belemre novice
og teknik listerne med en post, netværk når det vil være netværks
relateret.

Men det kræver jo så at vi er at par stykker til at tage hånd om
eventueller forslag, når de kommer, så folk ikke syntes de laver
forgæves arbejde.

Det er vi vist godt på vej ud af :-)

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug