use-id-as-filename, docbook-utils.dsl i RH-8.0

Der er 4 steder med use-id-as-filename i RH80.

Den er heldigvis mere selvdokumenterende, så det-her er den rigtige:

   /usr/share/sgml/docbook/utils-0.6.11/docbook-utils.dsl#html

Output fra db2html kommandoen ser sådan ud:

k8-5-/home/docbook/sikkerhed #rm -r bog ; db2html bog.sgml
output is bog
Using catalogs: /etc/sgml/sgml-docbook-3.1-1.0-14.cat
Using stylesheet: /usr/share/sgml/docbook/utils-0.6.11/docbook-utils.dsl#html
Working on: /home/docbook/sikkerhed/bog.sgml
Done.
k8-5-/home/docbook/sikkerhed #ls bog
aide.html                  rpm-va.html
etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.

Nu er jeg jo en stædig rad, så jeg forventer at finde ud af, hvorfor
docbook-utils-0.6.12 giver følgende fejlmeddelelse:

Using stylesheet: /usr/share/sgml/docbook/utils-0.6.12/docbook-utils.dsl#html
Working on: /docBook/linuxbog/dokumentation/bog.sgml
jade:/usr/share/sgml/docbook/\
dsssl-stylesheets-1.76/html/../common/../common/dbl1da.dsl:112:41:E: \
1st argument for primitive "gi" of wrong type: "#f" not an optional singleton node list
Done.

Det er det samme, selv om man retter til #t true. Altså en eller anden
fejl med National-Language-Support. Da jeg kører posix kan jeg ikke lige
se, hvorfor den bruger dbl1da, dansk. Localization//DA.

Jeg vil dog stille mig tilfreds hvis jeg kan fjerne docbook-utils-0.6.12
reinstallere 0.6.11 og se det køre.

Norman Walsh skriver inde i dsl-erne, at hvis man er kommet i gang
med programmering (scheme, schema?) så skal man bare skrive hvis
man opdager nogen fejl. Det er måske nu, men jeg venter lidt (et
par versionsnumre mere).

/Donald
P.S. Pto - jeg skal nok skrive rettelserne i docbook.sgml i dag.

--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk