dokumentation-docbook-rettelser

   Jeg har postet rettelser til docbook.sgml (og kopi til Pto).

   Der er et eller andet, som driller mig med posten, jeg kan ikke
se, om jeg har fået anbragt en kopi på bog.sslug news listen.

   Derfor sender jeg denne notits; hvis nogen gerne vil have en
kopi af docbook.sgml med mine rettelser, så sig til.

 /Donald
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk