Re: [BOG] DocBook

 Peter Toft wrote:
> Donald Axel har knoklet med at opdatere afsnittet om
> DocBook, så nu er der ny tekst på
> http://cvs.sslug.dk/linuxbog/dokumentation/bog

Lige en kommentar: Som nybegynder synes jeg at det ville have været perfekt
hvis der i starten var et minimal-docbook dokument man kunne bruge i resten af
teksten til at prøve det forskellige ting af på, samt en enkelt linje der
beskrev hvordan man f.eks. oversatte det til html (docbook2html).

Jeg har selv alle tingene installeret som default, men jeg skulle hen i
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/dokumentation/bog/docbook-compile.html for at
finde et dokument jeg bare tilnærmelsesvist kunne bruge til at afprøve det
forskellige tags på (og selv her er der ikke et færdigt kompiler-bart
dokument).

Ellers ser det rigtig godt ud. :-)

Med venlig hilsen Preben

--