Re: [BOG] DocBook

On Sun, 23 Mar 2003 14:44:04 +0100 (CET)
"Preben Mikael Bohn" <sslug@sslug> wrote:

> Lige en kommentar: Som nybegynder synes jeg at det ville have været perfekt
> hvis der i starten var et minimal-docbook dokument man kunne bruge i resten af

Jeg tror jeg forstår.

Vi har et arkiv med en minimal-bog, som kan oversættes, men det
tager lidt tid at finde den og pakke ud m.v.   Jeg vil gerne
kopiere/tilrette minimaleksemplet fra R. Easters's  guide,
samt give en-linies oversættelseskommandoer (det bliver dog
ikke lige nu; - lidt senere).

Dette eksempel har ikke et billede med og er en "article",
ikke en <book> men det er noget i den retning du efterlyser, ikke?

sav attachment
# udpak med kommandoen:
unzip proeve.zip
# oversaet med kommandoen: