Re: [BOG] DocBook

 donald_j_axel wrote:

> Jeg tror jeg forstår.
> Dette eksempel har ikke et billede med og er en "article",
> ikke en <book> men det er noget i den retning du efterlyser, ikke?

Jeps, helt præcist, lidt lige som et "hello world"-program. Og måske endda
endnu mere minimalt end vedhæftningen, sådan noget som  <author>, <revhistory>
og <abstract> er jo ikke specielt interessant for en der bare lige vil kunne
kompilere det. :-)

Med venlig hilsen Preben

--
In politics stupidity is not a handicap