Re: [BOG] DocBook

Hej, jeg har lavet en minibog, hellobog.sgml, som jeg vedhæfter her,
den er sendt sammen med docbook.sgml og dif-fil til sslug@sslug

Håber den opfylder dit ønske!

Kan vi bruge vedlagte tilføjelse?

hilsen,Donald
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk

<!DOCTYPE book PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook V4.1//EN">

<book id="index" lang="da">

<sect1 id="hellobog-minisect">
<title>Hallo, hallo!</title>

<para>
Hallo, Verden! Hallo, hallo! Her kommer indholdet i den nye bog.
Disse linier ender med at blive en paragraf i den færdige bog.
For at kunne se, hvordan linieombrydning fungerer, er denne
paragraf lidt længere end de berømte ord, Hello, World!
</para>

<para>
Hvis du vil se et lidt længere eksempel med flere tags og et
billede, skal du hente og udpakke ...
</para>

</sect1>
</chapter>