Re: [BOG] DocBook

On Sun, 23 Mar 2003, donald_j_axel wrote:

> Hej, jeg har lavet en minibog, hellobog.sgml, som jeg vedhæfter her,
> den er sendt sammen med docbook.sgml og dif-fil til sslug@sslug
>
> Håber den opfylder dit ønske!

Donalds tilføjelse er nu at finde på
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/dokumentation/bog/docbook.html

Selve eksemplet kan hentes fra
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/dokumentation/eksempler/docbook_eks/hellobog.sgml

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm