Releaseplaner

Indenfor ca en uge vil jeg smide nye FTAV-bøger på
gaden.

Derfor fingrene på knappeturet hvis I skal have noget
med.

Nye URL'er denne gang
---------------------
Jeg har oprettet http://cvs.linuxbog.dk til
beta-upgaver af FTAV og http://www.linuxbog.dk
til releases. De peger på SSLUGs maskiner på det
er det samme som hidtil, men de nye URL'er er meget
passende for projektet - så begynd at bruge dem fra nu
af.

Plan
----
Ud over de ting som allerede er i hus, så er
der nogle ting jeg vil have med til næste release

* wm: Ny wm-bog http://cvs.linuxbog.dk/wm/bog
  er ved at være der. Jeg har indsat tags i alle
  filer (sej omgang) og flyttet tekst fra
  "applikationer" til wm-bogen så der er mere om
  Gnome og KDE. Korrekturlæsning ville være guld.

* friheden; jeg opgrader teksten til Mandrake 9.1 i dag

* friheden; Red Hat 9 - hvem har skiver hvornår. De
  kommer i morgen hvis man har betalt :)
  Hvis jeg får skiver så skal jeg nok skrive.

* friheden; Slackware er dårligt vedligeholdt og
  jeg har tænkt at tage det ud hvis der ikke er en
  som opdaterer teksten.

* En Knoppixbog ville være godt!!!!!!!!!

-Daddy, why do those people have to use Microsoft Windows?
-Don't stare, son; it's not polite.