Re: [BOG] Releaseplaner

 Peter Toft wrote:
> Indenfor ca en uge vil jeg smide nye FTAV-bøger på
> gaden.
>
> Derfor fingrene på knappeturet hvis I skal have noget
> med.

En fejl som jeg lagde mærke til både er i den nye og den gamle version:

I FTA lære unix
http://cvs.linuxbog.dk/unix/bog/rette-tekstfiler.html
står der:
"Se i øvrigt "Linux - Friheden til at vælge programmer" for flere muligheder -
her er bla. de klassiske editorer Emacs og vi beskrevet."

Men de er beskrevet i den selvsamme bog (FTA lære unix) kapitel 3:
http://cvs.linuxbog.dk/unix/bog/editorer.html

Med venlig hilsen Preben

--
In politics stupidity is not a handicap