Delvis TODO

  1. ssh
  2. korrektur WM - jeg har MEGET til twm (som jeg godt kan lide)
  3. alm. korrektur.
  4. traffic controller afsnit - hvortil? Admin bogen foreslår jeg.

   Ud over at få skrevet mere generelt (om C-prog. og tools m.v.)
så har jeg fulgt lidt med og set Lars Bank Sørensens ssh-kritik.

   admin: ssh afsnit har broken links til bl.a. stelnet.

        http://www.quick.com.au/ftp/pub/sjg

   No way. Login på www.quick.com.au og betal for web-hosting.

Jeg kan dog ikke se, hvorfor resten af client-side ssh skulle være
så forfærdelig yt, men efter Lars's mail så synes jeg at man(jeg)
skal kigge det efter i sømmene.

Mere kan jeg ikke nå i denne omgang, men der er begrundet håb om,
at jeg får lidt mere tid fremover :-)

hilsen
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk