Re: [BOG] DocBook-XML og OpenOffice

On Fri, 01 Aug 2003 23:57:04 +0200, Michael Rasmussen wrote:

> Hej alle,
>
> For dem der overværede mit foredrag i går, og har fået mod på at
> begynde med at lave dokumenter til DocBook-XML formatet i OpenOffice, har
> jeg lavet et lille perl script, man kan bruge, til at konvertere
> OpenOffice filen til korrekt DocBook-XML format.

Glemte at skrive, hvor man kan følge med i udviklingen af DocBook-XML
understøttelse i OpenOffice. På følgende adresse kan man følge med i
udviklingen -> http://xml.openoffice.org/xmerge/docbook/
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.