Re: [BOG] Ny tyge i drift

On Sun, 3 Aug 2003 23:16:08 +0200 (CEST)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Den "låne"-maskine vi havde kunne bygge FTAV bøgerne på > 10
> timer. Den nye kan klare det på 1 time og 20 min :)
>
> Nizzzzeeeee :)

Den er sandelig hurtig, det er den hurtigste maskine, jeg har
"været på". Erathostenes loop /home/donald/bin/primload -j
kører på 0.05 sekund. Typisk 1Ghz maskine kører på 0.11 sek.
Cpuinfo siger jo også cpu MHz: 2394.045

====================FORSLAG=================================

Tilføjelse til CVS-ignoranter/newbees i
/home/www/cvs.linuxbog.dk/htdocs/README:

// ============original==============
export CVS_RSH=ssh

og skrive
cvs -d sslug@sslug:/usr/local/CVSROOT checkout linuxbog

hvorefter du bør få bogen checket ud.

Hvis du kun vil have en enkelt bog checket ud, bruger du top-navnet:
cvs -d sslug@sslug:/usr/local/CVSROOT checkout linuxbog/friheden

Den samlede størrelse af CVS-checkout af alle bøger er ca. 30MB

De enkelte bøger varierer fra < 1MB (dokumentation) til 8.8 MB (applikationer)

Hilsen
Donald