Re: [BOG] XML hjælp!

On tir, 2003-08-05 at 14:03, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Hvor står det henne?  Den må (så vidt jeg husker) ikke stå
> før titlen på et kapitel eller underkapitel, men det er også
> den eneste begrænsning.

Du har nok ret i at <indexterm> kan stå andre steder.
Nedenfor er de flyttet lidt rundt :)

Prøv at få mit eksempel til at oversætte :-)
Det er lidt underligt - PDF-filen er ok hvis jeg ser den
igennem - men make siger at der er fejl?????
       make: *** [pdf] Error 9

De sjove er at alle dele af de makeoperationer kan køres i hånden uden
fejl.

-------------

<?xml version='1.0' encoding='ISO-8859-1' ?>
<!-- $Id: bog.xml,v 1.1 2003/08/04 21:09:18 pto Exp $ -->
<!DOCTYPE book PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook XML V4.1.2//EN" [
<!ENTITY stikord SYSTEM "stikord.xml">
]>

<book ID="index" lang="da">
  <bookinfo>
    <title>Testbog</title>
  </bookinfo>

<toc id="friheden-toc"></toc>

<chapter id="intro">
<title>Intro</title>
<para>
I <xref linkend="install"/> så vi at YY
</para>
</chapter>

<chapter id="install">
<title>Installation</title>
<para>
I <xref linkend="intro"/> så vi at XX
</para>
</chapter>

&stikord;

</book>
----------
html:
        collateindex.pl -g -i stikord -N -o stikord.xml
        jw -V html-index -f docbook -b html -o bog bog.xml
        collateindex.pl -g -i stikord  -o stikord.xml bog/HTML.index
        rm -rf bog/
        mkdir bog
        db2html  -V  %use-id-as-filename%  bog.xml

pdf:
        collateindex.pl -g -i stikord -N -o stikord.xml
        jw -V html-index -V nochunks -f docbook -b html -o bog bog.xml
        collateindex.pl -g -i stikord  -o stikord.xml bog/HTML.index
        db2pdf bog.xml; db2pdf bog.xml; db2pdf bog.xml

  then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Ghandi