Re: [BOG] XML hjælp!

On 5 Aug 2003, Peter Toft wrote:

> Det er lidt underligt - PDF-filen er ok hvis jeg ser den
> igennem - men make siger at der er fejl?????
>        make: *** [pdf] Error 9
>
> De sjove er at alle dele af de makeoperationer kan køres i hånden uden
> fejl.

Make checker returkoden fra alle kommandoer, og hvis den er anderledes end
0, så er der fejl, i makes verden. Nogen programmer returnerer nogengange
andre koder end 0, som ren information, uden at der er tale om en fejl.
Det kunne være tilfældet her. Du kan teste om det er tilfældet ved f.eks.
at bruge
kommando1 && kommando2 && kommando3 || echo der var sørme en ikke 0 returværdi

i make filen skal man så lave noget ala
kommando
test 42 != kommando_der_var_anderledes
kommando

i stedet for
kommando
kommando_der_var_anderles
kommando

Anyway, worth a try.

Mads

FAITH, n. Belief without evidence in what is told by one who speaks without
knowledge, of things without parallel.
                        - Ambrose Bierce (The Devil's Dictionary)