Kartoteksprogram

Hej alle.

Jeg har brugt lidt sommerferieenergi på at lede efter en slags
kartoteksprogram/notesystems-applikation til at hjælpe mig med at
holde orden på noter af forskellig art - min standardløsning med at
prøve at organisere ting i en tekstfil er ikke ideel i længden.

FTAV Applikationer havde ikke noget om sådanne programmer, og selvom
der findes en del af dem til Windows, er det stort set ikke til at
opdrive noget til Linux.

Efter lang tids søgning (nåja, et par dages intens :) har jeg nu
fundet freewareprogrammet Treepad Lite
    http://www.treepad.com/linux/treepadlite/
som ser brugbart ud.
Der er simpelthen tale om en hierarkisk struktur af 'nodes' - som
godt nok kun kan indeholde friforms-tekst (det ville have været
sjovere om man kunne definere nogle felter), men det er fint med mig.
(I købeversionen kan man vist indsætte billeder og deslige).

Ville det være en idé at tilføje et kartoteksprogram-afsnit til
FTAV-App?  I et sådant kunne man også nævne ting som adressebogen
GnomeCard (der følger med Red Hat).

/Erik