Re: [BOG] XML hjælp!

On ons, 2003-08-06 at 08:48, sslug@sslug wrote:

> Make checker returkoden fra alle kommandoer, og hvis den er anderledes end
> 0, så er der fejl, i makes verden. Nogen programmer returnerer nogengange
> andre koder end 0, som ren information, uden at der er tale om en fejl.
> Det kunne være tilfældet her. Du kan teste om det er tilfældet ved f.eks.
> at bruge
> kommando1 && kommando2 && kommando3 || echo der var sørme en ikke 0 returværdi

Mads har "sføli" fat i den lange ende - db2pdf støjer.

> i make filen skal man så lave noget ala
> kommando
> test 42 != kommando_der_var_anderledes
> kommando
>
> i stedet for
> kommando
> kommando_der_var_anderles
> kommando
>
> Anyway, worth a try.
>
> Mads

Jeg fandt ikke ud af at bruge test rigtigt. Man-siden er ikke
ret god. Jeg har pt. "løst" problemet på en klyt-måde

echo `db2pdf bog.xml >& /dev/null`
echo `db2pdf bog.xml >& /dev/null`
echo `db2pdf bog.xml >& /dev/null`

  then they fight you, then you win.