Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> linuxbog/forsker er i CVS nu - men den kan ikke oversættes endnu og
> den er i dag en lang SGML-fil, som ikke passer ind i resten af
> bøgernes format. Det må komme :)

Hovsa. Donald har ellers lagt et godt stykke arbjde i rette fejl og
omstrukturere min første sgml-fil til et antal filer, jvf. den måde I
normalt bygger bøger på. Jeg kan logge på tyge nu, men afventer lige
"go" inden jeg arbejder videre på den. Forventer at have tid efter
arbejde i dag.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.