Re: [BOG] XML hjælp!

On Thu, 7 Aug 2003, Michael Rasmussen wrote:

> da /bin/true altid returnerer true, og da sandhedsværdien for en or altid
> er true, sålænge blot et af udtrykkene er true, vil make betragte
> kommandoen som værende afviklet med et fejlfrit resultat.
>
> Blot mine 10 cents:-)

Det Peter gør er noget snavs, men når jeg en dag får tid og opdateret mine
værktøjer, skal jeg nok fikse det. At bruge test er under alle
omstændigheder mere korrekt end det du foreslår :-)

Mads

Who do you trust? Nobody? Good, let's put Nobody in charge then...

               - The Register on TCPA/Palladium, 20021109