Re: [BOG] XML hjælp!

On Thu, 7 Aug 2003, Michael Rasmussen wrote:

> Svarer nedstående i test til mit forslag i make?
> return = test $(db2pdf bog.xml) -o /bin/true

Ah, undskyld, jeg skulle have forklaret bedre; pointen er at db2pdf
returnerer forskellige værdier, hvoraf kun en delmængde er en egentlig
fejl.

Hvis vi antager at den rigtigt fejlkode er 9, f.eks. ville det være
nødvendigt at teste om det var 9 eller ikke.

Makes antagelse er at != 0 er fejl. Din test "skjuler" alle returkode,
også når der _er_ en fejl.

Desværre ved jeg ikke hvilken fejlkode db2pdf returnerer.

Mads

Sending Blizzard 100,000 e-mails isn't going to get Starcraft ported to
Linux. Selling 100,000 copies of Quake III is.

            - Scott Draeker, Loki soft, on advocating for Linux games.