Re: [BOG] Manglende forklaringer på options

On Thu, 7 Aug 2003 15:52:29 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> [...]
Sådan noget burde ganske rigtig være til stede i FTAV, men jeg fortælle dig
at -o i fobindelse med loop mout betyde at der mountes til den første frie
loop-device, systemet finder selv ud hvilket hvilket den vil bruge. da kan alterantivt
selv avgive det. Se man loop helt nede i bunden.

--
Poul-Erik Andreasen