Hjælp til CVS

Hej

Jeg sidder og læser vejledningen:

        http://cvs.linuxbog.dk/README

om at arbejde på FTAV. public_html var opretett i forvejen så nøjedes
med at køre

        cvs -d /usr/local/CVSROOT checkout linuxbog

(hvad det så end betyder). Tilbage er følgende fra vejledningen:

  cd linuxbog
  make start
  cd BOGNAVN
  make html

Er der nogen der (helt simpelt) vil forklare mig, hvad kommandoerne
gør? Basalt: Hvad skal jeg gøre før jeg begynder at redigere
bog-filerne, og hvad skal jeg gøre bagefter - for at rettelserne
kommer med? Og hvor skriver jeg kommentaren til cvs om hvad jeg har
gjort?

-j

--
http://janus.dk