Re: [BOG] Hjælp til CVS

I sslug.bog, skrev Janus Sandsgaard:
>  Hej
>
>  Jeg sidder og læser vejledningen:
>
>          http://cvs.linuxbog.dk/README
>
>  om at arbejde på FTAV. public_html var opretett i forvejen så nøjedes
>  med at køre
>
>          cvs -d /usr/local/CVSROOT checkout linuxbog
>
>  (hvad det så end betyder). Tilbage er følgende fra vejledningen:
>
>    cd linuxbog
>    make start
>    cd BOGNAVN
>    make html
>
>  Er der nogen der (helt simpelt) vil forklare mig, hvad kommandoerne
> [...]

Nu laver du en
cd til-den-bog-du-retter-i

retter i filer og evt opretter nye.
Har du oprettet nye, så skal de også med i CVS dette gøres med
cvs add filnavn1 filnavn1

og når du så har lavet en
make
og set at alt ser ud som du gerne vil have det til laver du en
cvs commit
og skriver kommentaren i CVS loggen om dit commit.
så nemt er det.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug