Re: [BOG] Hjælp til CVS

Janus Sandsgaard skrev:

> Hvad gør jeg, hvis den ikke skriver "O.K"? Hvis den fx. skriver:
>
> sslug@sslug forsker]$ make
> Starter oversættelser af forsker
[...]
> Working on: /home/janus/public_html/linuxbog/forsker/bog.sgml
> jade:/home/janus/public_html/linuxbog/forsker/indhold.sgml:39:0:E: cannot find "forord.sgml"; tried "/home/janus/public_     html/linuxbog/forsker/forord.sgml", "/usr/share/sgml/forord.sgml"

Overvejer hvorfor `jade` skriver "public_     html" (med et
stort mellemrum i) i stedet for "public_html".

Undersøger om filen
"/home/janus/public_html/linuxbog/forsker/forord.sgml"
findes.  Hviss den ikke findes, så kopierer jeg den fra en
af de andre bøger.

Samme procedure med de andre filer.

Jacob
--
»USA kæmper for individets rettigheder.«
»Ja.  Individet George W. Bushs rettigheder.«