Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On tor, 2003-08-07 at 01:09, donald_j_axel wrote:

> Jamen hvad er nu det? De NYESTE filer, som jeg har splittet op
> til en standard bog, de ligger (som jeg skrev til dig) i
> ~donald/forsker.

Donald og Jonas - det jeg lagde ind er IKKE det nyeste, men kun et råskelet.
I skal bare kopiere de nye filer ind og køre med commit løbende. Jeg er sikker på Donald
kan styre det godt og hjælpe med hvordan det kører :)

Indtil ca. torsdag i næste uge er jeg stadig på modem - dvs. jeg er ikke online
ret meget.

  then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Ghandi