Re: [BOG] forskerbog oversat uden fejl

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> Jeg må endnu en gang lige gøre opmærksom på, at
> tyge:~donald/forsker/db2pdf/bog.sgml
> oversætter UDEN FEJL!

Måske jeg spørger dumt, men hvis det du har virker, hvorfor bruger vi
så ikke bare det i

        /home/janus/public_html/linuxbog/forsker

hvor bogen vel rigtigt bor? Hvorfor er der to udgaver lige nu?

> Til Janus her i første omgang: Lad være med at bruge make på din
> forkerte kopi af 'forsker'
> Prøv i stedet:
>    cd ~janus/public/linuxbog
>    mv forsker old.forsker

Done.

>    cp -pRivd ~donald/forsker ./

sslug@sslug linuxbog]$ pwd
/home/janus/public_html/linuxbog
sslug@sslug linuxbog]$ mv forsker old.forsker
sslug@sslug linuxbog]$ cp -pRivd ~donald/forsker ./
cp: cannot stat `/home/donald/forsker': Permission denied

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: sslug@sslug