Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On 07 Aug 2003 23:18:36 +0200
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Donald og Jonas - det jeg lagde ind er IKKE det nyeste, men kun
> et råskelet. I skal bare kopiere de nye filer ind og køre med
> commit løbende. Jeg er sikker på Donald kan styre det godt og
> hjælpe med hvordan det kører :)

Sandt at sige; jeg har ikke kørt en commit endnu (og slet ikke fra
Janus' checkout) fordi jeg meget forsigtigt gik ud fra, at det var
noget man aftaler sammen.

Jeg foreslog Janus at foretage en manøvre, hvormed man "gemmer"
~janus/public_html/linuxbog/forsker med en kopi af filtræet på
~donald/forsker/

  det er kommandoerne

  mv forsker old.forsker # skjuler den underlige pto version
  cp -pRivd ~donald/forsker ./  # kopierer hele træet fra min fungerende version
  cd forsker
  # og så er vi der - bortset fra at jeg ikke bruger make men db2pdf el.lgn.

--
sslug@sslug -- Linux works for me.
http://d-axel.dk/