Re: [BOG] forskerbog oversat uden fejl

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> wrote:

> Måske jeg spørger dumt, men hvis det du har virker, hvorfor bruger vi
> så ikke bare det i
>
>         /home/janus/public_html/linuxbog/forsker
>
> hvor bogen vel rigtigt bor? Hvorfor er der to udgaver lige nu?

Jamen det gør vi da også bare!!!  se nedenfor, Ooops-3

> Done.

> sslug@sslug linuxbog]$ pwd
> /home/janus/public_html/linuxbog
> sslug@sslug linuxbog]$ mv forsker old.forsker
> sslug@sslug linuxbog]$ cp -pRivd ~donald/forsker ./
> cp: cannot stat `/home/donald/forsker': Permission denied

Ooops-3!!! Der var ikke læseadgang, det troede jeg.
           Det er korrigeret nu

tyge:/home/donald ::
tyge:/home/donald ::ls -lad
drwx------   11 donald   www           824 Aug  7 23:21 .
tyge:/home/donald ::chmod 755 .
tyge:/home/donald ::ls -lad
drwxr-xr-x   11 donald   www           824 Aug  7 23:21 .
tyge:/home/donald ::