Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Dårlig ide - så ryger din CVS information.  Kopier jeres filer ind i
> forsker og få det til at spille der.

Undskyld, men det virker som om der er lidt kommunikations-knas her og
som om at Donald og Peter har lidt forskellige opfattelser af, hvad
jeg skal gøre for at komme videre i CVS. Jeg har allerede lavet en

        mv forsker old.forsker

som Donald anbefalede. Jeg vil gerne gøre hvad der skal gøres, men jeg
ikke det fornødne overblik over om jeg skal gøre som Donald eller som
Peter siger. Måske jeg bare skal arbejde videre i en flad tekstfil,
som jeg så kan flette ind med tags, når vi har en løsning.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.