Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On 08 Aug 2003 16:32:15 +0200
Janus Sandsgaard <sslug@sslug> wrote:

> Hvis det gør at jeg kan skrive videre, så fyr den af! :-)

Ja det var nemlig meningen, at du så kunne hive dine filer ud i nyeste
rigtige version.

> Hvad gør den?

Det er den, som hiver de nye filer ud fra en CVS-bank (eller Source Archive)

> Hvad gør den?

Den skulle flytte eller kopiere en Makefile, men det gør den ikke
for forskerbogen, endnu da. Jeg har prøvet. Men du må oversætte med
mit lige-ud-ad-landevejen system

   cd forsker
   cd db2pdf
   db2pdf bog.sgml

Det kan man gøre, fordi deroppe det dir db2pdf er der symlinks (hov, check!)
til alle filer, som skal med i bogen.

   Man kan gøre det selv, det med symlinks

   cd forsker
   cd db2pdf
   ln -s ../*.sgml ./
   ln -s ../images/*.png ./

   db2pdf bog.sgml

så.dan.

> Den genererer html, pdf etc af det nyeste jeg har lavet?

Desværre der er som sagt ikke nogen Makefile endnu.