Re: [BOG] Hjælp til at komme ordentlig i gang (jeg er forvirret) var: Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On Sat, 9 Aug 2003, Janus Sandsgaard wrote:

> OK, tak for indsatsen. Især til Donald som har gjort en del for at
> hjælp mig i gang. :-)
>
> Jeg må nok bare erkende at jeg er blevet temmelig forvirret over
> tråden her, og ikke fatter bjælde nu. Forstår fx. ikke hvorfor denne
> bog tilsyneladende adskiller sig fra de andre mht. oversættelse
> m.m. Jeg er ikke med på, hvordan tingene burde (plejer at) virke, hvad
> der går galt og hvad jeg skal gøre og hvorfor. Pisse frusterende, og
> jeg er sikkert en stor plage for jer garvede, der spiser Jade til
> morgenmad ;-)

> [...]

Ok - det skal nok komme til at fungere fint. No worry!

Hvis bogen i din gode form enten er i CVS eller findes
på tyge, så fortæl mig bare hvor den er så skal jeg nok
rette formen til så den matcher de andre uden at
indholdet laves om. Jeg kan rode med det i aften vil
jeg tro :)

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.