Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

   CVS add til linuxbog/forsker:

   forord.sgml
   licens.png
   penguin.png
   --
   Måske er det forkert, men jeg synes selv det ville være rimetligt
at alt hvad der hører til en (almindelig) oversættelse kan hentes
fra cvs, derfor ligger der også en magic.sgml, version.sgml, dato.sgml
stikord.sgml

   Jeg kan se at der (igen) er vrøvl med filnavne for billeder
       pybliographi-bijker-ref-lyx.png
   som jeg har rettet til
       pybliograph-bijker-ref-lyx-dialog.png

Så nu har jeg brugt meget tid på at finde ud af, hvad det egentlig er,
der skal stå og hvilke billeder der skal bruges, og derefter har jeg
så added den ovennævnte pybliograph-bijker-ref-lyx-dialog.png til cvs.

Jeg vil prøve at komme med et forslag til indhold senere i dag, hidtil
har jeg kun arbejdet med fil-struktur og CVS.

Jeg har prøvet at remove / committe forsker-bog.sgml, så man ikke hele
tiden kommer til at checke den ud, selv om den ikke skal bruges.

Kan der være problem med add, når jeg kører over
ssh-forbindelsen? jeg har så brugt commit fra tyge.

For en ordens skyld har jeg releaset mit "hjemme-checkout". Jeg
vil dog lave en checkout igen for at se, om alle filer er med nu.

   Donald