Re: [BOG] Hjælp til at komme ordentlig i gang (jeg er forvirret) var: Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> Nemlig, linuxbog/forsker mangler stadig nogle filer, før den kan
> bruges på samme måde som de andre linuxbøger, med make.

Fjong. Jeg afventer pænt og bruger i mellemtiden krudtet på at
skive. :-)

> Jeg så svaret fra PTO - han finer filerne frem.

Mam!

> Det lyder som en dejlig tur. Hvor ligger Strynø? Er det ikke den ved
> Næstved eller er det i Det Fynske Øhav?

Det ligger i det Fyske Øhav. Har besøgt svigerfamiliens slægsgård, som
fungerer som en slags sommerhus. Dejligt!

> Please, når du kører commit, så prøv at undgå bandeord i loggen:

Undskyld. Det skal ikke ske igen.

> Du må have været frustreret. Det kender jeg godt :-) Men MS-Word kan
> også gøre garvede folk frustrerede, så det er ikke nogen løsning
> :-0))

Hehe... bare rolig. Jeg skriver i Emacs og kunne ikke drømme om at
bruge MS-Word til det her.

> ET af dine spørgsmål kom af, at du ikke fulgte de anvisninger som
> jeg har skrevet i mail / news.

OK, jeg blev nok bare forvirret af forskellieg anbefalinger.

> Det var det mærkelige spørgsmål i går hvor du brugte en CVS-kommando
> uden -d og uden CVSROOT, det har jeg ikke anbefalet, og det virker
> ikke, har jeg nu kontrolleret.

OK, men sådan havde jeg forstået at det normalvis virker, og det kunen
jeg så ikke lade være med at prøve.

> Det kan godt være, at Linuxbog / docBook er for langsomt for en
> ildsjæl, men vi har ikke noget fungerende alternativ lige nu.

Jeg skal nok lære det! :-)

-j

--
http://janus.dk