Re: [BOG] Checkout og db2pdf ok.

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> Må jeg anbefale, at der skrives om bibtex og bibliographic
> systemer. Det afsnit vil være værdifuldt. Forklar, hvem der har
> lavet det, hvordan input ser ud og hvad man kan forvente af
> resultater.

Det kommer helt sikkert med.

> Desuden vil et afsnit om Lyx være meget værdifuldt, hvis man giver
> nogle eksempler på dokumenttyper og templates, viser resultat og
> giver en præcis version af distribution.

Mit første eksempel (hvor LyX virkelig rykker) er en gennemgang af min
seneste rapport på RUC, komplet med figurer, krydshenvisninger,
litteraturliste, referencer, indholdsfortegnelse, stikord etc.

> Vær opmærksom på, at der er nogle font-problemer med Lyx i visse
> situationer, men at man kan vælge en option i en menu så man får
> høj-kvalitet på alle systemer. Spørg Jørgen Hedegaard eller på
> listen for uddannelse, hvis der er problemer med Lyx.

Tjek. Det var jeg ikke opmærksom på. Skal nok undersøge det.

> Jeg synes ikke, at man skal fjerne standard Tux fra det generelle
> forord. Bøgerne bør have et fælles præg, men det er ikke mig, som
> afgør det alene.

OK, det respekterer jeg naturligvis.

-j

--